Főoldal » Érdekesség, Villamosok, BKV

Ceglédi villamos

kisczako 2009 június 10 9 megjegyzés

dscf04541 hete, Tápiószeléről jöttem haza busszal, amikor itt Cegléd határában feltűnt egy sárga villamos. Eddig még nem tűnt fel. Ma rászántam magam, elmentem megnézni. Néhány képet válogattam róla.

dscf0421

dscf0444

Külsőre egészen jól tartja magát

dscf0430

Ahogy a megmaradt matrica mutatja, Drezdából érkezett

dscf0432

A belsőben már látszik, hogy madarak járnak be. Egyébként ez is jó állapotban van.

dscf0442

A “vezetőálláson” is meg van az összes kapcsoló. A vezetőállás érdekessége, hogy nincs elválasztva az utastértől.

dscf0447

A forgóvázat és a betonelemet nézve, mintha nem 1435 mm, hanem csupán 1000 mm a nyomtáv

dscf0457

Nagyon szép állapotban van meg. Amint megtudok még valamit, majd írok róla.

3 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 53 votes, average: 5.00 out of 5 (3 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


9 megjegyzés »

  • avatar
    taurus-1047 mondta:

    Vajon mi lehet a sorsa? :shock:

  • avatar
    kisczako ( a szerző ) mondta:

    Kiállítási darab, nagy valószínűséggel.

  • avatar
    morhange mondta:

    Vagy csak hozták felújíttatni mert itt olcsóbb és viszik majd vissza ahonnan jött.

  • avatar
    benkda01 mondta:

    Drezdában 1435 mm a nyomtáv. Másrészt viszont szerintem ezek nem a saját forgóvázai.:shock:

    Vajon hova lett az áramszedöje?

    Ja, és hogy lehetett beszállni? Hát csukva vannak az ajtók!:lol:

  • avatar
    budai mondta:

    Ha jól emlékszem a Debreceni Közlekedési Vállalat vásárolt évekkel ezelőtt ilyen villamost Drezdából. Soha nem álltak forgalomba.

  • avatar
    benkda01 mondta:

    Szerintem meg Miskolc volt. :smile:

  • avatar
    benkda01 mondta:

    Vagy Szeged? :???:

  • avatar
    kisczako ( a szerző ) mondta:

    Szeged vett ilyeneket.

    benkda: Kézzel könnyen nyitható volt.

  • avatar
    Benbe mondta:

    Drezdában 1450 mm a nyomtáv – ezért a szegedi kocsik tengelyeit kicsit meg kellett volna rövidíteni (ez vágás nélkül, egy közdarab kivételével megoldható lenne), mégsem álltak forgalomba, mivel mire sorra kerültek, a Nagyprojektet elfogadták, és jöhetnek az új, alacsonypadlós járművek.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.