Főoldal » Modellvasút, Modellvasúti hir

Vulcan modell buszok

crash 2009 augusztus 3 7 megjegyzés

IMGP2334Új oldaláról mutatkozik be a Vulcan modell. Az eddig, az igen magas terepasztal-kiegészítőiről ismert cég kisszériás járműgyártásba kezd. Első modelljük egy Volánbuszos Ikarus. Ez eredeti modell átfestésre került, és a feliratok, illetve az apró részletek tamponálással készültek.

A járművek a képek alapján igen magas színvonalat képviselnek, bármely magyar témájú terepasztal szép díszei lehetnek.

Ami a Vulcan modell busznál festésre került: teljes festés alváz, karosszéria; ajtók;  festett indexek körben, féklámpák, tolatólámpák; teljes festés belső berendezéseken; hűtőmaszk. A feliratok és az apró részletek tamponozással készülnek: az ajtókon a kédergumi; Lökhárítón gumibakok; Rendszám elöl illetve külön műanyag lapocskán hátul (külön felragasztható); Tetőablakok; Körben díszlécek (fekete); Ablakok tagolása; Ablaktörlők; Volánbusz logó.

És jöjjenek a képek, hogy mindenki megbizonyosodjon róla, hogy ez egy igen jól kivitelezett modell:

IMGP2354

IMGP2351

IMGP2344

IMGP2336

IMGP2334

IMGP2333

Fotók: Vulcan modell

4 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 5 (4 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


7 megjegyzés »

  • avatar
    Marcell mondta:

    Egy két képről azt lehet hinni (kicsiben) ,hogy igazi buszról van szó.

  • avatar
    Garamvölgyi Gábor mondta:

    Én is pont erre gondoltam.. :)
    Vulcan-éknak az asztala nagyon szép, nekem nagyon tetszik. Teljesen magyar, élethű. Néhány képnél ezért tűnik igazinak a busz..
    Egyébként a modell áráról mit tudunk?

  • avatar
    Snail Sims mondta:

    A fekete rendszám mennyire élethű? Nem emlékszem rá, hogy fekete lett volna. A legtöbb busz fehér alapon fehér BU-xx-xx -es rendszámmal közlekedett.
    A kerékagyakat biztosan lefesteném, mert mindig koszosak és olajosak voltak.
    A visszapillantó pedig fekete volt elölről.
    Ha jól emlékszem az első ajtón az alsó ablakok is üvegesek voltak, és a hátsók pedig teli volt alul. Valamint a tetőn a szellőzők arányosan voltak elosztva, talán kisebb négyzetes alakúak és a peremük is szürke.
    Ezenkívül szépre sikerült. (ja és a fotós ért a dolgához)

    Ezt most találtam:http://harixis.uw.hu/galeria/autobuszok+trolibuszok_jellegrajzai.htm

  • avatar
    sanyi4012 mondta:

    Az hogy nnincs az ajtón alsó ablak,az nem baj,mert volt ilyen is-olyan is .

  • avatar
    Snail Sims mondta:

    Biztonsági előírás, hogy az első ajtó alsó részén ablaknak kell lenni. Olyan változat nincs ahol nincs ablak az első ajtón. Olyan van hogy nem négy részre hanem két részre osztották az ajtót.
    Ezenkívül ha a hátsó ajtónál csak a felső ablakokat építik be, akkor az alsónak a helye nem látható, tehát teli az ajtó alul.
    Csak a BKV rendelt olyan járművet, aminek az összes ajtaja ablakos alul is.

    Az összképen persze nem változtat, csak megint egy külföldi cég készíti el a magyar buszokat.:sad:

  • avatar
    Tomek mondta:

    A fekete rendszám élethű: GA-GB-GC…stb kezdettel és xy-zv számcsoporttal működött emlékeim szerint 1981-1983- ig. Addig kifejezetten az állami rendszámok voltak, a magán rendszámok a fehérek. Példa a feketékre: JA-JB-JC… az állami taxik rendszáma, a FA-… a teherautók rendszáma volt. Megvolt határozva, hogy mely rendszámok mely kategóriákba kerültek, azaz az első betű.

  • avatar
    BeneTTon mondta:

    Snail Sims!

    Mit takar az a mondatod, hogy megint egy külföldi cég készíti el a magyar buszokat?

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.