Főoldal » DVD-Magazin, Érdekesség, Lapszemle, Könyvbemutató, Vasút

Railway Herald – a 200. szám

IST 2009 november 9 6 megjegyzés

railwayherald200Kedvenc vonatos témájú internetes magazinom, a Railway Herald a mai napon jelentette meg a 200. számát. A lap hetente jelentkezik mindig újdonságokkal az angol vasút világából (ergo közel négy éve jelenik meg), kellemes és ingyenes olvasnivalót kínálva az érdeklődőknek. A kerek szám kedvéért most egy meglepően nagy, 50 oldalas számot készítettek tele rengeteg érdekességgel, így talán azoknak is érdemes lehet letölteni, akiket olyan nagyon nem mozgat meg a britek vasútja. Mint oldalt is látható, a vasútbarátok által legnagyobb érdeklődéssel várt esemény is bekövetkezett és ezt hozzák a címlapon is: megérkeztek az első Freightliner Class 70-esek a szigetországba, két nappal ezelőtt pakolták ki a mozdonyokat Newportba. A 200. számmal együtt megújult a magazin honlapja, amely már 23 ezer képet tartalmaz az angol kötöttpályás közlekedésről, így talán érdemes lehet ezt is szemügyre venni.

2 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 5 (2 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


6 megjegyzés »

  • avatar
    pre-zli mondta:

    Hát ez aztán tényleg igazi csamege! Első ránézésre: hogy ez a class 70 mégis milyen rút! Különösen mikor az ember éppen a Colas Rail 66-osára lapoz tovább!

    Na és mit szólsz a 11-ik oldalon az EWS mozdonyhoz a Freightliner vonat élén? Ezek után mi is bármit megengedhetünk magunknak :grin:

    u.i.: Az én class 37 rajongásom meg már megint csak fokozódott…

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Én már nem is tudom mit szóljak. Ennyit a tegnapi levelezésünkről, hogy ideológiákat próbálunk meg gyártani ahhoz, miért egy EWS tolatómozdony visz el néhány Freightliner vagont…
    Nekem amúgy bejönnek a Class 70-esek. Tényleg rondák, de pont ezért bírom őket. Végre megint nem egy kockzamozdony vagy leszopogatott cukorka mozdony. Látni rajtuk az erőt. :grin:

  • avatar
    morhange mondta:

    Tényleg ronda a mozdony, de ezért jó, az egybe szélvédő nagyon tetszik. Egész jó a magazin annak ellenére, hogy egy szót nem értettem belőle, a képeket is élvezetes nézi :D

  • avatar
    Nygma mondta:

    Ezért mondják hogy ez már nem is Freightliner hanem Frightliner.

    Informátorom szerint a crewe-i forgalombahelyezés után az egyik a birminghami intermodal terminálra megy a másik pedig Leeds környékére ballaszt és kőszállító vonatokra. Várjuk mikor jön az első London felé.

    További képek a kirakodásról itt:
    http://www.jackboskett.fotopic.net/c1778331.html

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Valahol azt olvastam, hogy az egyik gép az Intermodal, a másik a Heavy Haul üzletághoz kerül, így jó lehet az az infó. Azért ha véletlenül szembetalálkozol valamelyikkel, akkor bátran kattintgass a fényképezőgépeddel! :smile:

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Néztétek amúgy a Nygma által linkelt honlapon a vezetőállást?
    Nekem valahogy összetákoltnak tűnik és mindennek csak nem ergonomikusnak. És persze ott a fehér telefon. :lol:

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.