Főoldal » Énblog, Kisvasút, Vasút

Nincs többé KGV

crash 2009 december 15 3 megjegyzés

DSCF1147Háromszor futottam neki megírni ezt a postot, mindháromszor a kukában végezte a dokumentum. Próbáltam arról írni, hogy bezárták a kecskeméti kisvasutat, de valahogy a miértek keresése és egyéb más gondolatokból nem tudtam olyan postot összerakni, amely méltó módon búcsúztatta volna a kisvonatot. A lényeg, hogy többet nem mehetek le Kecskemétre megnézni, hogy milyen színű is a Bax kocsi, hogy az Mk48-as forgóvázán milyen szerelvények vannak, vagy csak utazni egyet a kisvasúttal.

Nem próbálom leírni, hogy miért valótlan, hogy buszokkal teljesen megoldják a közlekedést – homoki dűlőutakon. Azt sem, hogy aki ezt a bezárást kitalálta, milyen különleges, látványosságot ítélt halálra: a pusztai kisvasutat. Rengeteg hazai és külföldi látogatója volt ennek a különlegességnek, és nem a látogatók, utasok hibája, hogy az, akinek ez kisvasút a tulajdonában van, nem tud vele mit kezdeni. Emellett, egy különleges műszaki emlék is volt ez a kisvasút – ha valaki ismeri, tudja miről beszélek, aki meg nem, már sajnos nem is fogja.

Simon Józsi cimborám utolsó vonatot megörökítő fotójával, és az alatta lévő, az utolsó üzemnapon készült képeimmel próbálom visszaadni, mi is ért véget tizenkettedikén.

[slideshow id=38]

Most találtam az alábbi linket: http://www.magyarkozlekedes.hu/content/view/1896/32/ Csak gratulálni tudok.

4 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 54 votes, average: 5.00 out of 5 (4 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


3 megjegyzés »

  • avatar
    Marcell mondta:

    Inkább csak nem közlekedik!

  • avatar
    VT135 mondta:

    Szerintem nem kéne ennyire pesszimistán temetnünk a vonalakat. Hamarosan, ha ez az őrület véget ér, ismét az építkezés lesz a rombolás helyett, valamint a vasút is visszakerül, őt megillető helyére.

  • avatar
    Nygma mondta:

    Kétleném hogy ez valaha újra építenék, vagy legalábbis a MÁV. Inkább azt kéne elérni hogy megmaradjon. Mármint hogy ne bontsák el, és hogy a MÁV át tudja adni az üzemeltetést vagy a tulajdont non-profit szervezetnek. Azért ha körülnézünk más országokban nem hinném hogy túl gyakori hogy az állami vagy magán vasúttársaság üzemeltet ehhez hasonló vonalakat. Ezek mind átmennek non-profit szervezetekhez. Legalábbis Angliában ezt látom. De tudom Magyarországról beszélünk.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.