Főoldal » Érdekesség, Modellvasút, Modellvasúti hir

Hobbytrain Railjet

crash 2010 november 19 17 megjegyzés

Alakul a karácsony, a Lemke is beindult marketing terén. A Hobbytrain márkanév alatt forgalomba kerülő N-es Railjet szerelvényt elvileg az ünnepek előttre ígérték, de a rutinosabb versenyzők kétkedve fogadták anno a bejelentést – mindenki úgy volt vele, jó, ha 2011 első negyedévében kapható lesz a szerelvény. Nos a Lemke rendes modellgyártónak tűnik, most közzétettek egy képet a Railjet előszéria-példányáról, így elvileg tarthatónak is tűnik az a dolog, hogy a karácsonyfa alatt felállított pályán Hobbytrain Railjet körözzön.

Többet nem lehet a hírhez hozzátenni, mint hogy várjuk a modellt, nagyon.

Kép: Lemke

2 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 52 votes, average: 5.00 out of 5 (2 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


17 megjegyzés »

  • avatar
    B.Zsolt mondta:

    TT-ben semmi nagysebességű vonat nem várható? Van egy Piko ICE 3-asom, a Tillig ICE 2 meg marha drága. Nem túl nagy választék…

  • avatar
    Ikarus 242 mondta:

    Azt már lehet tudni,hogy kb. mennyibe fog kerülni?

  • avatar
    IST mondta:

    Én csak brit és amerikai oldalakon láttam elővételi árakat a két négyes egységcsomagra. Előbbi helyen (a Gaugemasternél) 195+225 font volt az ár (azaz 420 font a 8 részes szerelvényért, durván 135 ezer forint), utóbbinál 238+278 dollár (516 dollár, 110 ezer forint). A németeknél 183+216 eurós árat találtam (399 euró, kb 114 ezer forint).
    A szívás az az, hogy külön pakkban van a vezérlőkocsi és külön a mozdony.

  • avatar
    IST mondta:

    És most nézem egy másik fórumban, hogy február közepén még csak 300 euró volt a komplett pakk ára. Azóta eltelt fél év és hirtelen ráugrott még 100 euró. Nagyon durván lehúzás szaga van ennek. Nem mintha meg akarnám venni a Railjetet, de elgondolkodtató, hogy egy 8 részes Kato Shinkansen (a Hobbytrain is a Kato csoporthoz tartozik) ára mindössze 170-220 dollár, azaz 36-46 ezer forint…

  • avatar
    Nygma mondta:

    Akkor most ebben a két szetben van egy mozdony, és 7 kocsi nem? És ennek olcsóbbnak kellene lennie? Vagy N-ben azért alacsonyabbak az árak?

  • avatar
    Ikarus 242 mondta:

    Kicsit (nagyon) sokallom az árát. A Hobbytraint nevezzék át Costlytrain-re, valahogy jobban benne van a lényeg. Ehhez valami spéci kuplungot kreálnak, vagy sima N-es kapcsolót használnak? Mert az egész vonat nekem nem kéne, meg se tudnám fizetni, szerintem nem vagyok egyedül.

  • avatar
    IST mondta:

    @Nygma:
    Szerintem sok, még akkor is ha mozdony+7 kocsit jelent a két csomag. Lásd még a Kato árait a japán vasútmodellek esetén. Szerintem úgy lett volna korrektebb, ha egy pakkban kihozzák a mozdonyt és a vezérlőkocsit két köztes kocsival, egy másik pakkban pedig a többi köztes kocsit. Így, hogy a két felét külön-külön kihozzák, ez szerintem ultragáz, vagy megveszed mind a kettőt, vagy hülyén fog kinézni a fél szerelvény.
    Hozzáteszem: nekem nem kell megvennem. :-)
    Még annyit: a Dapoltól hamarosan jön az új HST szett ami remélhetőleg minőségében messze lekörözi majd a Graham Farish ezeréves modelljét. A szettben az HST két vége lesz benne két köztes kocsival és 130 fontért árulják, azaz 43 ezer forintért. Ezt nézve is soknak tűnik a Railjet ára.

  • avatar
    zork mondta:

    Valóban a japán KATO japánba olcsóbban szállít mint Kínai gyeremke a Hobbytrain Európába. Én nekem is feltűnt, hogy ugyan olyan jellegű dolgot dupla áron adnak, az európai piacra, kocsikat mozdonyokat szeteket egyaránt. :( Mi pénzes európaiak szívhatunk!? Az is igaz hogy a Kato a motorvonatokat pl.: shinkansent majdnem mindig úgy árulja hogy 4 db csomag elejével végével és egy 4 vagy több darabos belső kiegészítő.

    Nekem egy 8 db 0 shinkanesenem van annó 30e (azóta a jen árfolyama nagyot ugrott) körül vásároltam. Igazi történelmi darab. A TGV-ket már a duplájáért árulja a KATO 55-80 eFt-ért. Ez most a 110-130 már dupla is meg duplázva minden határon túl tesz. :( Ennél csak az egyedi gyártások drágábbak, de azok legalább rézből és nem műanyagból vannak.

    Azt hiszem érdemes lenne várni vele egy-két évet hátha más is kiadja.

  • avatar
    Nygma mondta:

    Nem tudom mi lehet ennek az oka, de valahogy más méretarányban is el vannak szállva az európai modellek. Miért van az hogy egy USA G vagy akár H0 mozdony sokkal olcsóbb mint egy hasonló méretű és kivetelű európai?
    Jó lenne egy elemzés ezen. Ráadásul nekem úgy tűnik hogy az európai piacon sokkal nagyobb a verseny. Bár lehet hogy ez az oka, mert egy adott cég egy adott modellből kevesebb mennyiséget tud eladni.

  • avatar
    m_anzi16 mondta:

    Már bocsánat, de a 135k-ból már inkább megveszem a Jägerndorfer Collection H0-s RailJet-ét, úgyis H0-t gyűjtök, de a (ca.) 50000+30000+30000=110000 mozdony nélkül, de ott már lehet választani a PIKO, ROCO, és a JC Tau-i közül.

  • avatar
    IST mondta:

    Na jó, de H0-s vonattal semmire nem mész az N-es síneken, tehát ez nem opció. :-)
    Árilag inkább maradjunk a 115 ezernél, ebben már a mozdony és az összes kocsi is benne van. Ehhez képest a 110 ezer mozdony nélkül szintén sok.
    (Nem mellesleg az agyamat eldobom, hogy egy magyar személykocsi 16 ezer forintba kerül H0-s méretben. Durva.)

  • avatar
    crash ( a szerző ) mondta:

    Legújabb infók szerint 720 ojró lesz a teljes szett. Remélem ehhez új Taurus is készül, mert azért a hobbykategóriás dolgokat egy ilyen árú készletbe arcátlanság lenne belecsomagolni.

  • avatar
    Norbi mondta:

    720???200.000 forint???Naneeee….

  • avatar
    crash ( a szerző ) mondta:

    Összehasonlításképp: a Fleischmann ICE-T alapszett (két vég meg az étkező) 106.000, és egy-egy közbelső kocsi 18.500. Ezek alapján igencsak prémiumkategória a Railjet.

  • avatar
    IST mondta:

    720? Kerekednek a szemeim rendesen. Hazánkban nem lesz ebből túl sok attól tartok.

  • avatar
    Norbi mondta:

    Na nézzük,Mediker árak:
    Most a HT taurus 25.250,akciósan 20.900Ft
    FLM IC/EC kocsik(Kato árak is hasonlóak) 10.500-12.750Ft
    FLM vezérlőkocsik 15.900-19.950Ft
    Ennek alapján egy Railjet szerelvénynek 99.800-121.700Ft-ba kéne kerülnie,de szerelvénynél illene adni kedvezményt!

  • avatar
    zork mondta:

    Ha ha ha 200eFtból már talán egy fotomaratott egyedileg festett gyártás is kijönne, az mégse műanyag. Jó vicc.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.