Főoldal » Szimulátorok, Virtuális Vasút

Elkészült a WoS3

IST 2011 április 16 12 megjegyzés

Igen, jól látjátok, elkészült a World of Subways 3. része a TML-Studios részéről. Jelenleg kétfele tart a program, egyrészt az Aerosoftnak juttatják el, hogy alaposan megnézzék, véleményezzék, esetlegesen javításokat kérjenek, valamint kézikönyvet gyártsanak hozzá. Másrészt pedig Londonba is megy a játék, ugyanis szeretnék elérni, hogy hivatalosan is használhassák a London Underground logóit és az eredeti utastájékoztató hangokat. A korábban bemutatott előzetes videó alapján nagyon bízom benne, hogy nem kötnek bele az LU-nél és jó szívvel megadják a jogokat a készítőknek.
Az oldalt látható kép azonban nem a WoS3-ból való, hanem a San Franciscoból, ugyanis ezt is fejlesztgetik szépen a srácok. Némi problémát jelentett, hogy az egész várost újra fel kellett építeni, így aztán videót megint nem osztottak meg velünk, de legalább vannak képek, no meg egy bődületes szám. Kapaszkodjatok meg, de azt mondják, hogy a városban 1260 megállót helyeztek el. Nem huszat vagy ötvenet, hanem egyezer-kettőszázhatvanat. Durva ez még akkor is ha tudjuk, hogy nem csak kábelvasutat lehet majd vezetni, hanem trolikat és buszokat is (a csuklós buszt remélem minden fanatikus felfedezte), így aztán nyilván nem egy járművel lehet majd mindenhol megállni. A képek alapján túl sokat nem lehet megállapítani a játékról, eddig korrektnek tűnik, aztán majd meglátjuk milyen lesz. Egyelőre a WoS3-at várom, de nagyon.

0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5 (0 votes, average: 0.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


12 megjegyzés »

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Elnézve a San Francisco-i mindenes szimulátort én még mindíg nem vagyok elájulva a programtól. Néhol nagyon erőltetett a látvány, tehát ami nagyon zavar az a nyári délutáni napsütésben is kiégeti szinte a képet a féklámpa fénye. Kiváncsi lennék a fizikára továbbra is, mert nekem a buszról valahol még mindíg egy darab kő jut az eszembe azon a pár videón amit mutattak eddig. De ha a villamost megnézem a videóba akkor is. Nincs semmi rugózása és az emelkedőknél felkapaszkodás is darabos. Lehet hogy új a motor de a fizika a látott videók alapján csapnivalónak tűnik. Aztán remélem erre hamarosan rácáfolnak.

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Nekem már az is bőven elég lesz, ha kellemesen el lehet vele majd játszani és változatos lesz a város. Nincsenek nagy igényeim. :-)

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Akkor nem szóltam. :) Nálam egy szimulátor valahol az OMSInál kezdődik.

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Ha csak olyan programmal játszanék ami igazi szimulátor és jó grafikával rendelkezik, akkor még mindig nem játszanék semmivel. :-)

  • avatar
    btx mondta:

    Nálam is kezdődne, ha nem szaggatna be 2 giga memóriával és kormány nélkül is lehetne játszani

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Az már optimalizáltság kérdése de attól még mindig egy nagyon jó szimulátor. A kormánnyal úgy vagyok hogy egy ilyen programot nem is billentyűre terveztek. minimum egér vagy kormány vagy más olyan eszköz amivel a finom irányíthatóság megvalósítható. Billentyűvel még nem is próbáltam vezetni a buszt.

  • avatar
    disc mondta:

    @btx: én egérrel játszom laza, és 100%-os vezetési értékelésem van.
    Felejtsük már el ezt az elterjedt memóriától függ minden marhaságot… nagyon kevés függ tőle. Történetesen az ilyen elavult alapokra építkező közlekedésszimek (railworks, msts, trainz, omsi, és a többi) egy dolgot igényelnek: 1 db rohadt gyors cpu magot.

  • avatar
    1116001 mondta:

    Nagyon nagy off:)
    IST! Te voltál piros Palkovics mezben az Arénában, 111es szektor, R sor környékén, sor szélén?:)
    ON

  • avatar
    JZ mondta:

    szörnyűek ezek a civil autómodellek….

    nem igaz, hogy nem lehetne lemodellezni, akár embléma nélkül az általános elterjedt típusokat, a’la GTA4, vagy Mafia…remélem moddolható, és megy bele a polski :D

  • avatar
    benkda01 mondta:

    Én meg mióta van OMSI, csak billentyűvel vezetek ? mégis nagyon jól megy és 100%-os értékelésem van. :)

    A WoS-hoz meg: Majd meglátjuk milyenek a fizika és az egyéb (számomra fontos!) részletkérdések… Nekem már az is eléggé elfanyarítja a dolgot, hogy nem bírták az originál, nagyon karakterisztikus London Underground betűtípust használni…

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    @1116001:
    Sajnos nem én voltam. :-(
    Örülök ha a meccsek végét elcsípem a tévében, kijutni kezdésre biztosan nem tudnék. :-(

    @sokmindenki másnak:
    A fizika fontosságát lehet hangsúlyozni, de amíg a játékosok nagyon nagy része az MSTS-sel játszik, addig én nem hiszek ebben. :-)

    @benkda01:
    Tudod az a helyzet, hogy az “original, nagyon karakterisztikus London Underground betűtípus” bizony jog által védett cucc és mint olyan a használatához minimum engedély, sok esetben pedig pénz kell. Csakúgy, mint az állomási utastájékoztató rendszerekhez, vagy a céges logókhoz. Az más kérdés, hogy az ingyenes programoknál, kiegészítőknél elnézik ezt a cégek, de a fizetős cuccoknál már nem ez a helyzet, ott bizony körbe kell járnia a fejlesztőnek/kiadónak ezt a témát is. Gondolom ezért küldtek Londonba a programból, hogy el tudják dönteni az LU-nél, hogy adják-e a nevüket a WoS3-hoz.

  • avatar
    krisk mondta:

    Na azért már picit túlzás az MSTS-től, hogy 1 GB GDDR3-as rammal rendelkező videókártyámmal szaggasson egy jól kidolgozott pálya MSTS-ben.

    Én meg már mikor láttam hogy készen van, már néztem hogy hol lehet megrendelni, akkor nézem a google translatorral (miért nem tudják angolul is kiírni? :D ) hogy még nincs boltokban.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.