Főoldal » Szimulátorok, Virtuális Vasút

Bus- and Cable Car Simulator: San Francisco

IST 2011 június 24 45 megjegyzés

Mindenfajta kommentár nélkül:

0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5 (0 votes, average: 0.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


45 megjegyzés »

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Én már nagyon várom. Végre nem arról van szó, hogy kiadnak egy játékot és jó ha van benne egy-két vezethető jármű. A csuklós buszra kifejezetten kíváncsi vagyok. A város jónak tűnik, a forgalom kicsit gyér, de gondolom állítható lesz csakúgy mint a TML Studios előző buszos játékában. A plusz játékelemek (evés-ivás, vásárlás, arany kutatás?) kicsit feleslegesnek tűnnek egy ilyen stílushoz, de ha jól megcsinálják arra sem lehet majd panaszunk. Üdvözlöm a tényt, hogy végre nem egy egy útvonalas játékot kapunk ahol minden más utca le van zára, hanem egy teljesen bejárható várost 1260 megállóval. Számomra nagyon biztató a dolog még akkor is, ha esetleg távol áll majd a hardcore szimulátoroktól…

  • avatar
    Marcell mondta:

    Aztnem tudjátok ,hogy fejleszthető lesz-e?

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Nekem eddig egy GTA ami tud belső nézetet is. Ott van a hegy, az útnak semmi átmenet aztán nem is csoda hogy olyan érdekesen mozog rajta a villamos. Effektive semmit nem tudtunk meg most sem. Sem a hang, sem a troli, semmi. Rohadt látványos aztán ennyi. Rohadtul idegesít ez a fajta reklám. Ha valamit szeretnék megvenni arról korrekt információt szeretnék, mert ez minden csak nem az. No mind1 nem idegesítem magam tovább vele. Tudom hogy te majd megveszed IST aztán majd olvasom a kritikáidat :) mert szerintem tele lesz egy csomó zavaró dologgal. Nem hiába nem mutogatnak ezekről videókat amiket említettem. Mondjuk tény hogy ez nem az OMSIval lesz egy kategória de ha már szimulátornak szánták akkor szerintem ez az elég csúnya hiba hogy az úton az emelkedő egy sima töréssel van megoldva.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Én nem vagyok kiakadva olyan részleteken, mint például erős törések a dombos részeken. Ha rákerestek San Francisco utcáira hasonlóan hajmeresztő dolgokat találhattok mint itt a bemutató videóban. Mellékelek egy képet ami mellesleg a lágyabb utca találkozásokra példa, de még ennél is látszik, hogy két elég komoly törésből áll össze a csatlakozás.
    http://rpmedia.ask.com/ts?u=/wikipedia/commons/thumb/6/64/San_Francisco_Potrero_Hill_Texas_and_18th.jpg/290px-San_Francisco_Potrero_Hill_Texas_and_18th.jpg
    Szóval szerintem ilyen dolgokon nem nagyon kell kiakadni, főleg mivel néha a több éltörés sokkal bugyutább mozgásokat produkál a játékokban…

  • avatar
    Peti44 mondta:

    Eddig nekem nem túl meggyőző. A busz vezetőfülkéje elég ronda, a villamosét pedig nem is mutogatják nagyon. Vajon miért?

    Én a vásárlás előtt azért szeretnék látni egy gameplayt, mint a WoS3-nál, mert ez szerintem kevés. Már kezdtem reménykedni, hogy megjelenik az Astragon első valódi szimulátora, de szerintem ez nem fog megtörténni…

    Meg különben is, egy busz szimulátorban mi a fenéért kell egy csatornahálózatban mászkálni? (2:04-nél látható) Ha ezt meg tudták csinálni, akkor miért lopták ki az összes többit az OMSI-ból?

    Egyébként még valami amit nem értek: Ez egy néma játék lesz, hogy a megjelenés előtt pár nappal még mindig csak zenét lehet hallani?

  • avatar
    btx mondta:

    Kedves Bvmot!

    Aki rendszeresen olvassa a San Francisco cikkeit tudja, hogy neked az OMSI a kedvenced :D Innentől kezdve biztos vagyok benne akármilyen tökéletes játékot csinál a TML, az Omsi-t nálad sose nem fogja überelni.

    Pedig azért annál is volt egy két dolog, ami miatt azt hihette az ember, a megvásárlás után átverték. A hivatalos videóból ui. nem derült ki, hogy a játék percenként újrarajzolja a műszerfalat, 8 giga memóriával is szaggat, van amikor alig lehet vele elindulni a garázsból és az első patch-ig kormány nélkül játszhatatlan lesz. OK, hogy szimulátor, de a Microsoft 2001-ben megjelkent termékéhez se kellett feltétlenül Raildriver…

    Az OFF-olás után visszatérve a cikk témnájához: én is jobban örültem volna egy buszos ingame videónak azonban ennek hiányában nem támasztok nagy elvárásokat és ha jobb lesz, mint amire számítottam max. pozitívan csalódok (márpedig elnézve a TML fejlődési tendenciáját erre van esély)! Ha egy fokkal játszhatóbb lesz, mint a Bus Driver (amit szintén ronggyá játszottam), én már elégedett leszek. Hangból kb. egy fajtára számítok járműtípusonként, a hangereje szerintem független lesz attól, hol vagyok a járműben (azaz pl. busznál az első részben vagy a csuklóban van -e a motor).

    A törések szerintem annyira nem durvák. Ok, hogy éles, viszont meg lehet nézni milyenek voltak a Midtown Madness 2-ben (ami először dolgozta fel ezt a várost), valamint a screenshot-ok között van olyan is ami a San Francisco másik részén készült és ott meg jól meg tudták csinálni. Ebből arra következetek, a valóságban is hasonlóan durva lehet a dolog.

    A troliról se tudtunk meg semmit, viszont ha megmutatták volna valószínűleg te azt is hasonlóan kemény kritikával illetted volna és hallgathattuk volna, hogy az Omsi-ban mennyivel jobb lesz.

    Én is adtam az Omsi-nak egy esélyt, te is adj ennek. Nem kell megvenned, max. majd elviszem az enyémet hozzád Egerbe – már úgy is régen dumáltunk :D

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Érdekes mennyire másként látja mindenki a programot. :-)

    A magam részéről nem gondolnám, hogy annyira komoly szimulátor készülődne, továbbra is úgy vagyok vele, hogy ha kellemesen el lehet vele játszani, akkor már remek lesz. Nem is értem miért várja mindenki azt, hogy full szimulátor legyen minden egyes játékprogram: a többség úgysem ért hozzá, elég megnézni az OMSI-val foglalkozó fórumokat ahol nem győznek segítséget kérni a kedves játékosok elindulás(…) vagy éppen utastájékoztató beprogramozása terén. Biztos, hogy egy vérkomoly szimulátorra van mindenkinek szüksége?

    Videóból én is hiányolom a játékbeli filmeket, de ha nem kapok belőle, hát nem kapok. Megjelenés után (illetve ugye megosztó oldalakra való felkerülés után, lásd még OMSI) úgyis elárasztják a netet videókkal a kedves játékosok, így akkor is ráér mindenki eldönteni, hogy kell-e belőle. Gondolom amúgyis eltart majd egy darabig mire a hazai boltok polcára kerül a program. Bár ahogy a jelenlegi magyar tendenciákat figyelem, a játékosok 97-98%-a úgysem fizet a programért, ergo tökmindegy, hogy megmutatják-e előre részletesen a játékot.

    Az aranykeresős rész engem nem igazán foglalkoztat, ugyanúgy fogom számon tartani mint a City Bus Simulator 2010-ben a küldetéseket: jó hogy vannak, de momentán nem mozgat. Gondolom a CBS-ben nagy siker volt és ezért pakolták bele a BCCS-be is, más indokot nem tudnék rá mondani. Ezzel kevesebb nem lesz a program, szóval emiatt nem aggódok.

    Annak örülök, hogy lesz egy rakat fajta, remélhetőleg a tulajdonságaikban eltérő jármű és hogy elég nagy távot lehet majd bejárni, ráadásul össze-vissza. Ha ez valóban így lesz, akkor nem lesz annyira unalmas egy idő után, mint mondjuk a CBS. Meglátjuk. Elvileg már csak pár napot kell aludni. Mondjuk azt nem tudom, hogy az amazonról megrendeljem-e a progit, mivel nem akarok úgy járni, hogy német nyelvűt kapok belőle…

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    A német verzió jelenik meg 29-én, az angol csak később jön, úgyhogy én egy ideig passzolom a vásárlást.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Én sem igazán értem hogy miért mindig a hardcore szimuláció az, ami alapján megítélnek egy ilyen programot. Ahogy IST is írta nagy valószínűséggel az emberek jelentős részének nincs is kifejezetten szüksége a végletekig valósághű irányításra. Mellesleg lehet egy szimuláció akármennyire valósághű, ha kap az ember egy buszt meg egy útvonalat pár megállóval, gyanítom hogy sokkal hamarabb rá fog unni, mint a kicsivel kevesebb realitást nyújtó, de sokkal több elemmel megáldott játékra. Én éppen ezért bizakodó vagyok, mert ha már csak a hangulat jó lesz szerintem már akkor érdemes lesz vele játszani. Én nagyon szeretem a szimulátorokat és emlékszem még azokra az időkre, amikor negyed ennyi opciónak is irgalmasan örültünk volna. Mivel tömegközlekedési témában elég gyér a felhozatal meg kell becsülni minden próbálkozást, főleg ha az kellemes kikapcsolódást nyújt. Bízzunk hát ebben…

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Én fénykorában a Midtown Madness 2-öt is főleg arra használtam, hogy buszokat belerakva kvázi buszosként jártam San Francisco utcáit. Számomra az is kellemes időtöltés nyújtott annak ellenére, hogy valójában semmilyen konkrét buszos elemet sem tartalmazott a játék. Talán ezért is vagyok elfogultabb bármilyen, ilyen témában érkező szimulátorral kapcsolatban…

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Az lehet Btx hogy elfogult vagyok az OMSi irányába, de az a baj hogy jópár dologról nem kapunk elég információt szerintem és ez zavar. Ha egy játékot szeretnék bemutatni akkor kb úgy csinálnám mint az OMSI-nál és akkor nem lennének ilyen hozzászólások se.

    amúgy meg ha belegondolok kevesebb mint 2 hét és félredobhatom a szimulátorokat. :) Indul a buszvezetés élesben. :P :)

  • avatar
    Ikarus 242 mondta:

    Ha internetes infóim helyesek, akkor a nagy villamosok a híres neves PCC-k és a St Luis Car Company gyártotta őket. A kék-sárga kocsi pályaszáma 1010, találtam róla videót, és annak egyértelműen PCC forgóváza van, (Tatra kocsikhoz nagyon hasonló) de a screenshotokon Peter Witt kocsiké van alatta, egyébkét szerintem nagy égés lenne, szóval remélem ez csak valami próba. Na a narancs kifogott rajtam. Egy képet sem sikerült róla találnom. Kísértetiesen emlékeztetnek a Peter Witt kocsikra, de azoknak az ajtók között öt ablaka van, dongateteje, a fényszóró pedig középen egy van, nem két oldalon. Buszok Neoplan AN440 szóló, 460 csuklós, a trolik Škoda-ETI gyártmányok. A modellek nem valami szépek, a CBS Nova-ját is átrakták ide, pedig sokkal többet is bírna szerintem a pogi, a CBS gond nélkül vitt egy 770000 polis buszt, a gyári 72000 és sem 3d műszerfal vagy kerék nem volt, Neutral 260-asa kb 50000 poli 3d kerékkel és műszerfallal. Néztem videjókat az igazi troliról, és arra jutottam, hogy lehet Rába hidas (nem olyan lehetetlen szerintem, a skoda sok terméke alá rakta), ott zsíros, ahol a Rába is az szokott lenni, de ez nem a nagyrába, hanem a kisrába, ami mélyebben van, de attól még zajos az is. A videókon is hallatszik a mormogás. http://www.youtube.com/watch?v=IMNNgwsdAho&feature=related

  • avatar
    btx mondta:

    Az Omsi-ban sem tudtunk meg mindent, pl. amiket írtam! És mondjuk azt is észre lehetett volna venni, de nem vetem, hogy a grafika rányomja a bélyegét az egészre. Legalábbis nálam! Most mindjárt mondod a Zusi-t, viszont nekem a Zusi annyival több pluszt adott a Microsoft Train Simulatour-hoz képest, amit az Okai nem valószínű, hogy fog tudni a Bus Tram Cable car Simulator San Francisco-hoz képest.

    Ikarus 242 – a villamos forgóváza nekem fél se tűnt! Ugyanis nem ismerem a san francisco-i villamosokat! Szerintem a németeket sem fogja zavarni!

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Hú micsoda hozzászólásáradat! :-)
    Én nagyon nem keverném ide az OMSI-t, a BCCS másról szól számomra: villamosvezetés és kábelvasút vezetés elsősorban. Egyikre sincs túl sok példa manapság, nem igaz? ;-)

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Csak én kicsit csalódott vagyok a látottak alapján. Nem mondom hogy az OMSI tökéletes de ott a vezetés élményét amire a leginkább vártam azt nagyon szépen visszaadta. Itt erről nem nagyon látni és lehet éppen azért nem, mert ahogy te is írtad IST szimulátornak szimulátor de kicsit más kategóriát képvisel. Mindenesetre várom majd az ingame videókat.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Előre kár leírni valamit. Mellesleg ha az ember nem támaszt túlzott elvárásokat és igényeket a játékhoz akkor nem is igazán csalódhat, maximum pozitívan. Én mindenesetre továbbra is várom. San Francisco szerintem egy hangulatos város, jobbat nem is igazán tudnék elképzelni egy ilyen játékhoz. Annak pedig kifejezetten örülök, hogy végre kicsit pihentetik a New York témát, mert valljuk be ma szinte minden játék ott játszódik vagy így, vagy úgy (persze erős túlzással).

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Addig is egy videó a San Francisco-i villamosokról, amit most találtam:
    SF villamosai

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Két új videó, egy trolis és egy iskolabuszos:
    http://www.youtube.com/watch?v=zWPxtrWXLHA&feature=channel_video_title

    http://www.youtube.com/watch?v=0JILRdRIpP0&

    Valamint egy hozzászólás az egyik TML-es csókától:
    “Don’t forget, it’s a game!” azaz Ne feledd, ez egy játék!
    Ezzel azt hiszem el is dőlt, hogy ők sem szimulátornak készítették a programot.

  • avatar
    halaszfi mondta:

    Megjelent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Letölthető!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Sajnos csak a német verzió. :-(
    Akit érdekel az például a simmarket.com-on megveheti a letölthető változatot.

  • avatar
    toruss mondta:

    Az angol verzió megjelenéséről tud valaki valamit? Amúgy a Youtube-on már van gameplay, szerintem egész jó a játék csak a vezető kameranézete nekem kicsit alacsony.

    http://www.youtube.com/watch?v=21DGsZgv4kY

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Nem lepődök meg a gameplay videón. Valahol csak beigazolódott az amit írtam hogy ez a játék csak a reklámja miatt ennyire látványos amúgy 0. Nem hiába nem láttunk nagy forgalmi helyzeteket. Az hol természetes mikor a csuklós busz kb 20-as tempóról csinál egy pillanat alatt 0km/h-t? Emögött álljon meg valaki és akkor a hangokat nem is említem meg…

  • avatar
    btx mondta:

    Tegnap megvettem a játékot! Sajnos nekem sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Igazából minden benne van, amit ígértek, csak valahogy az egész nem akar összeállni. Nagyon egyhangú a város és nincs benne élet!

    Így most egy jó nagy űr maradt bennem, megint évekig várhatok egy hasonló kaliberűnek kinéző játékra, ami majd talán…

    Viszont a TML-fórumán több ember is van, akinek tetszik! Úgy látszik nem mindenkinek ilyen nagyok az elvárásai, mint nekem, van akit nem zavar, hogy ismétlődnek az objektumok és hogy akkora élet van San Francisco-ban, mint egy vidéki faluban. Ennek viszont örülök hogyha már nekem nem jött be legalább van valaki, aki örömét leli benne.

    Én az Omsi elé is hasonló nagy várakozással tekintettem, mint a Bus Tram cable car Simulator San Francisco elé és sajnos abban is csalódnom kellett, viszont a játék kipróbálása nélkül (és az után sem) irkáltam be olyanokat a fórumba, hogy mekkora egy nulla, meg hogy meg sem említem, hogy milyen egyhangúak a panellakótelepek stb. stb.. Azért nem tennék ilyet, mert aki esetleg nagyon várta és csalódott benne annak az is elég, nem még hogy tőlem is azt hallja, hogy én megmondtam, és mégis csak nekem lett igazam…

  • avatar
    toruss mondta:

    btx!
    Nincs valami opció a játékban ahol tudod állítani a forgalom nagyságát?

    Amúgy nekem sincsenek nagy elvárásaim az ilyen játékokkal szemben, én is szívesen játszanék egyszer egy igazi szimulátorral, és én is sajnálom, hogy még ez idáig men készítettek ilyet, de annak kell örülni ami van. Én mindíg azt nézem, hogy egy játék mennyire szórakoztat, és mekkora játékélményt nyújt. Nálam ha ezekből egy kicsi is teljesül akkor már nem unatkozom játék közben, és azt is szem előtt tartom, hogy ez is több mint a semmi.

  • avatar
    Bvmot mondta:

    Most gonosz leszek de azt mondom ilyen esetben inkább GTA-zok. Kb ahhoz lehet hasonlítani csak kicsit több a vezetéssel kapcsolatos teendő itt, de a grafikája sokkal kellemesebben hat nekem mint ez. Nem tudom,de nekem olyan kiégett és emiatt kopárnak hat az egész. ráadásul a GTA-ban van rendes forgalom és ott is vezethetsz bármit. Még repülőt is.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Ma érkeztem haza egy vidéki nyaralásból ahol mellesleg teljes mértékben el voltam szigetleve a nettől és egyéb technikai kütyüktől, szóval kicsit lemaradtam a történésekről. Látom németül már tölthető a játék ahogy az várható is volt, én viszont szeretném kivárni az angol változatot mivel német tudásom igencsak hiányos. Ha valaki tud valami infót az angol változat megjelenéséről, illetve hogy hol kapható írja meg legyen szíves. Amúgy a játékmenet videókat megnézve annyira nem tűnik rossznak a játék, bár a buszok és a teherautók néha elég ügyetlenül mozognak a kereszteződésekben. A város tényleg elég kihaltnak tűnik, de ez legyen a legnagyobb baj. Mellesleg szerintem még jó pár javítás várható a játékhoz, szóval sok mindenen csiszolhatnak még…

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Mivel nem győztem már várni az angol verzióra így próbát tettem én is a játékkal. Még csak egy-két menetet nyomtam de már most is van pár észrevételem. Először is jó tanács: A kereszteződéseknél hagyjatok 2-3 métert mert az ai járművek nem ritkán a mi sávunkat is igénybe veszik a forduláshoz. Először marhára idegesített, de mióta mindig ráhagyok egy kis helyet azóta szerintem simán elmegy. A látvány nem rossz, bár szerintem érdemes pár dolgot levenni a grafikai beállításokból. A motion-blur (bewegungsunscharfe) és a depth of field (tiefenunscharfe) teljesen felesleges egy ilyen játékhoz, mellesleg szerintem kicsit túlzásba is estek az elmosódásokkal. Ezek levételével sokkal kellemesebb lesz a játék. Az 1.0.5-ös változatban már állítható a forgalom sűrűsége (lehet hogy előtte is), méghozzá több szempont alapján. Maximumra szerintem nem érdemes húzni, mert bár sok helyen így is elég gyér a forgalom néhány helyen viszont elég durva oszlopok alakulnak ki és például azért az elég szar ügy hogy a busz állomásról sem tudok kiállni a tömött soroktól. Egyelőre ennyi. Szerintem nem olyan rossz ez a játék, főleg ha folyamatosan foltozgatják. Elsőre (első 5-10 perc) komoly csalódásnak tűnt az egész, de minél többet játszik vele az ember annál inkább múlik ez az érzés. Én nagyon örülök hogy végre van új a nap alatt, még ha nem is valami eget rengető alkotás.

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Ez amúgy érdekes, mert az elmúlt napokban én btx sirámait hallgattam arról, hogy mennyi mindent elszúrtak a programban és ő feladja, nem tud annyit vezetni busszal, hogy végre unlock-olja a villamosokat. :-)

  • avatar
    halaszfi mondta:

    sf-game.de 100%os mentés a downloads/savegames menüben.jelszó Gloras

  • avatar
    halaszfi mondta:

    sf-sim.de

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Na ennek btx örülni fog. :-)

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Most hogy már nyomom a játékot egy ideje kezdem egyre inkább megkedvelni. Attól függetlenül, hogy a forgalom néha kicsit vad (ütközések, lámpák figyelmen kívül hagyása) egészen korrekt a játék. Pár észrevételt még hozzáfűznék ha nem bánjátok. Ha piros lámpához értek érdemes úgy lassítani, hogy amikor már csak pár mph-val mentek felengedni a féket és onnantól magától is megáll pár pillanat múlva. Ez azért érdekes, mert így elkerülhetitek a hátulról belétek csúszó ai-kat (majdnem mindig beválik). A depth of field beállítás mégiscsak ajánlatos, mert anélkül látni fogjátok ahogy a távolban kvázi bedobja a játék a buszokat és egyéb járműveket. A beállítással használatával a probléma megszűnik és kellemesebb is a látvány. Ha lassú a játék de nem nagyon akartok lemondani az opciókról akkor érdemes a umgebungsreflexionen opciót statisch-ra állítani. Nekem jóval gyorsabb így és nem von le sokat a kinézetből. Ja még annyit, hogy ha valami forgalmi helyzetbe kerültök, ahol láthatóan nem fog előrelépés történni (pl. egy kocsi be akar sorolni a belső sávba de se az sem pedig a belső nem megy) érdemes nyomni egy backspace-t, ezáltal az előttetek és mögöttetek álló autót kiveszi az útról és néha ennyi pont elég is. Remélem később még finomítanak a forgalmon, mert szerintem azon kívül egészen egyben van a játék. Ha lesz magyar változat én biztosan beszerzem.

  • avatar
    vagany0528 mondta:

    Sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy hogyan lehet vásárolni járművet,ha nincs is pénz csak 1000 $ azt hiszem :SSS
    Válaszotokat előre is köszönöm.

  • avatar
    vagany0528 mondta:

    Az előző kérdésemre megoldottam a problémát,de nem szállnak fel az utasok a buszra,azon az információs panelen kellene valami kódot beirni ami a buszban található a sofőrfülkében fent bal oldalon,valaki kérem segitsen,hogy oda mit kellene beütni! Köszönööm. (:

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Kézikönyvben mit írnak róla?

  • avatar
    halaszfi mondta:

    HA A Q-T MEGNYOMOD AZ “IBIS”-BE BE KELL ÜTNI a LINIE-T ÉS A TOUR-T

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Miután beültél a buszba nyomd meg a “t” billentyűt, majd az “i” gombbal odafordul a panelhez. A “q” gomb megnyomásával kiírja a választott útvonal vonalszámát (linie) és az irányát (route), valamint hogy milyen típusú a vonal (city route, express vagy cross town). A panel linie gombjára kattintva kell megadni a vonal számát, majd enter gomb a panelen. Majd a route gombbal is hasonlóan kell eljárni (a route értéke általában 01, vagy 02, illetve 99 abban az esetben ha azt akarod kiíratni, hogy nincs üzemben a busz). A vonalat az épületen belül álló emberkétől kell kiválasztani. Nagyjából ennyi. ja még annyi, hogy a jegyárak az útvonal típustól függően változnak, de a kézikönyvben minden jegyár fel van tüntetve. Ha nem találod a kézikönyvet a játék hivatalos oldaláról is letölthető. Arra is érdemes odafigyelni, hogy a “q” gomb megnyomása után kiírja a következő indulási időpontot az adott vonalhoz. Érdemes az időpont előtt 1-2 perccel beállni a megállóba, mert ha például ha egy perc késéssel állsz be már a következő indulási időhöz fog viszonyítani téged (ami néhány vonalnál akár egy óra is lehet). Remélem tudtam segíteni. Még egy kis trükk: ha az említett panelon a message gombra kattintva beírjátok a 911-es kódot akkor kihívható a rendőrség, ami megoldhat komolyabb közlekedési problémákat (persze valójában ez annyit jelent hogy az adott területen kivesz jó pár járművet a forgalomból). Rengeteg egyéb üzenetet is be lehet írni, a kézikönyvben mind fel van sorolva.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Ha nem is pontosan olyan lett a játék mint vártuk én nagyon jól el vagyok vele, pár napja szinte csak ezzel játszom amikor csak van időm. Rengeteg opciót még egyáltalán nem is próbáltam, szóval van még benne lehetőség bőven. A tanácsom csak annyi, hogy ne 5-10 perc játék után ítélkezzetek, mer az alapján lehet hogy hagynátok is az egészet a fenébe. Miután az ember rájön az apró trükkökre (például hogy hogyan kerülhető el hogy belénk csússzanak hátulról és hasonlók) onnantól igenis kellemes a játék. A pénz tényleg elég lassan jön a játékban, de a pálya bizonyos részein el vannak rejtve dísztárcsák, amiket felszedve 500 pénz üti a markotokat, persze darabonként.

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Az angol verzió hivatalos megjelenési ideje 2011. augusztus 26.
    Ahhoz képest, hogy azt mondták még anno, hogy hamarabb lesz angol verzió mintsem gondolnánk, én ennél hamarabbra gondoltam volna.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Nézzük a jó oldalát IST! Könnyen lehet hogy addig még rengeteg javításon esik át a német verzió és így legalább a kezdeti (és még fennálló) hibák jelenetős részével már nem fogunk találkozni az angol verzióban. Kicsit hasonló ez, mint amit az orosz játékipar is csinál. Ott is van úgy hogy egy évvel korábban kidobnak egy játékot, majd miután elég sok észrevétel, javítás történt és relatív stabillá vált akkor kidobják az angol verziót is. Én mondjuk így is tesztelgetem mert nagyjából eligazodom rajta és nem mellesleg jó lenne már kipróbálni a villamosokat. Ma egy kicsit rá is faragtam, mert az egyik piros lámpánál ácsorogva elszállt az ékszíj a buszon és a cseréje kicsit macerás (egérrel kell végigvezetni az ékszíj vonalát és ha körbeérsz akkor van kész). Ja még annyi, hogy mivel az Astragon-os játékok nagy része magyarul is kijön szerintem bízhatunk benne hogy ennél a játéknál sem lesz másként.

  • avatar
    gombelem mondta:

    Sziasztok
    A Bus- & Cable Car-Simulatorral kapcsolatban lenne pár kérdésem.
    Nekem meg van 2,06Gb a teljes mérete, ez akkor teljes verzió?
    A következő pedig az, hogy miként lehet villamost és trolit vezetni a játékban?
    Mert már majdnem minden járatot végig vittem és uncsi lenne ugyan azon játszani ismét.
    Valamint ha végig viszel egy vonalat a busszal és a végállomásra érzs hogyan lehet folytatni úgy a játékot, hogy ne keljen a város másik végéről vissza menni a telephelyre újjab buszért.
    Kérlek segítsetek
    Köszi

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    @gombelem:
    Ha lemezről telepítetted, akkor gondolom a teljes verzió.
    Ha interneten keresztül vásároltad meg, akkor gondolom a teljes verzió.
    Minden más esetben fogalmam sincs. :-)

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Megjelent az 1.0.6-os javítás a játékhoz! A hivatalos oldalról tölthető! Jó tesztelést hozzá mindenkinek! Én is így teszek.

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Nekem bevált ez az új javítás. A forgalom résztvevői most már sokkal értelmesebben közlekednek, ami annyit tesz hogy nagyobb követési távolságot tartanak és egyenletesebben fékeznek. Ezzel szinte az összes belecsúszásos esetnek búcsút mondhatunk. Arról nem is beszélve, ha mondjuk az ember be akar sorolni a másik sávba vagy csak simán egy masszív kocsioszlopba így sokkal könnyebb, nem kell centikre bepasszítani a buszt, mellesleg így egy ilyen akció ütközés nélkül is kivitelezhető. Még pár ilyen javítás és igencsak jó kis program lesz ez végül (nekem mondjuk már az elejétől fogva tetszik a hibái és hiányosságai ellenére). Nem tartom kizártnak, hogy magyarul is kijön (lásd többi Astragon-os szimuláció). Szerintem érdemes ezzel a játékkal is foglalkozni mert ilyen témában ritka amikor jó, illetve elfogadható terméket kapunk.

  • avatar
    pirospaprika mondta:

    Kedves vonatosok!

    Űdvözöllek benneteket mint új tag, amúgy régi trainz rajongó vagyok. de most lenne egy óriási kérésem annak aki tud segíteni.

    Nekem is tetszik a BUS AND CABLECAR SIMULATOR kipróbáltak a demóját is, csak most az lenne a kérdésem tudnátok e hol lehet megszerezni a teljes verziót és mennyiért (ONLINE letöltés 19E KIZÁRVA) Azért mert nincs EURÓS bankkártyám, tehát csak forintban érdekel, vagy esetleg akinek meg van attól átvenném! Akár privátba üzenetbe is írhattok. Remélem valaki tud segíteni ötlettel. Előre is köszönöm.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.