Főoldal » Szimulátorok, Virtuális Vasút

TML infók

IST 2011 június 6 3 megjegyzés

Új honlapot kapott a készülőben lévő Bus Cablecar Simulator, azaz a TML csapat legújabb, San Franciscoban zajlódó játéka. A weboldal ezen a linken található meg, bár most még csak a németül tudóknak kedvez sajnos, az angol nyelvű fordítása még nem készült el. Annyit azonban megtudhatunk belőle, hogy San Francisco valós topográfiája alapján készül el a szimulátor, 16 típusú járművet vezethetünk majd benne (a kábelvasúttól a villamoson át a csuklós buszig), amelyek akár meg is hibásodhatnak amit aztán mi javíthatunk, de koszolódnak is amivel meg mosóba mehetünk. Dinamikusan változó időjárás, 1260 buszmegálló, balesetek miatti kerülőutak, utastájékoztató és jegykiadó rendszer kezelése, útvonaltervező és még egy rakat minden vár majd minket. Nekem úgy tűnik, hogy a grafikus motor ugyanaz lesz, mint amit a WoS 3-ban is használtak.
Ha már World of Subways: kiderült, hogy az Aerosoft rossz verziót jelentetett meg a harmadik részből, azaz a London Undergroundból, valamiért nem azt, amit a TML-től mint végleges változat megkaptak. Nem kicsit blama ez nekik, bár a program így is játszható volt. A patchet természetesen azonnal kiadták, így az 1.0-s verziókból 1.2-esek lettek. Ennek leglátványosabb jele az, hogy nem siklanak ki olyan könnyen a szerelvények, korábban ugyanis előfordult, hogy a sebességkorlátozást betartva is kiírta a program, hogy siklás történt, elvileg ez megszűnt. A grafikán is kozmetikáztak némileg, bár úgy hírlik, hogy egy nagyobb csomag is várható majd a nyár folyamán. Mondjuk szerintem ennyire nem vészes a helyzet, de hát ők tudják. Érdeklődőknek pedig itt említeném meg, hogy a dobozos verzióra is megkezdődött a magyarországi előrendelés ezen a linken.

0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5 (0 votes, average: 0.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


3 megjegyzés »

  • avatar
    Ikarus 242 mondta:

    A TML-nél mi alapján döntik el, hogy mi köré építik (mármint téma) a szimulátoraikat?

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Borzasztóan jó kérdés, amire csak tippelni tudok:
    - mihez van kedvük
    - mit szeretne látni a kiadó
    - mit tudnának sok példányban eladni
    - melyikről van sok-sok anyaguk, vagy melyikről könnyű beszerezni
    - stb.

  • avatar
    krisk mondta:

    Szerintem a fejlesztők döntik el, melyik projekt lenne jó (ebben benne van, hogy mi megvalósítható, mennyire nehéz, mennyi anyag van, stb…) majd a kiadó dönt, hogy fejleszthetik-e, vagy nem. Ez általában így szokott menni, azért gondolom, hogy itt is így van.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.