Főoldal » Címlap, Szimulátorok, Virtuális Vasút

RailWorks 3 – Train Simulator 2012

IST 2011 július 14 10 megjegyzés

Talán kissé várt, de azért meglepő bejelentés: idén szeptember 23-án érkezik aRailWorks harmadik része, Train Simulator 2012 alcímmel. Vicces egy kicsit a dolog, mert pont mostanában ecseteltem Herceg Jani barátomnak, hogy sehol sincs az ígért nagy patch a RailWorks 2-höz, ha így megy tovább akkor a végén még egy új programot fogunk kapni. Erre tessék, itt van. Illetve itt lesz. Kikerült egy FAQ is a RailWorks 3 honlapjára, ebből szemezgettem nektek infókat. Érdemes amúgy ellátogatni a weblapra, megtekinthető néhány egészen ígéretes kép a játékról. Na de lássuk a marketingdumát, kommentekben meg majd jól kivesézzük!

Mi a Train Simulator 2012?
A Train Simulator 2012 a RailWorks 2 folytatása, amely az új TSX motoron alapul. A Train Simulator 2012 a világ legrealisztikusabb vasúti szimulátora, a legjobb grafikával és hangokkal, temérdek minőségi tartalommal és opcionális kiegészítőkkel, valamint eszközökkel amely segítségével megalkothatod a saját vasúti világodat.

Ha rendelkezek a RailWorks 2-vel akkor meg kell vennem a Train Simulator 2012-t?
Nem, a Train Simulator 2012 játék idén szeptember 23-án kerül kiadásra, a fejlesztését a készítők elvégzik helyetted csak legyél benne biztos, hogy online leszel ebben az időben. Figyelem, minden saját alkotásról csinálj másolatot ezen időpont előtt!

Fut majd a Train Simulator 2012 a számítógépemen?
Igen, bár a Train Simulator 2012 a legfrissebb grafikus technológiát és speciális effekteket használja, keményen dolgoztunk azon, hogy a RailWorks 2 minimális rendszerkövetelményeinek megfelelő gépen is fusson a program. Természetesen ahhoz, hogy élvezd a feljavított grafikát nem árt ha rendelkezel modernebb, erősebb géppel.

A régi RailWorks 2 kiegészítőim (DLC-k) működnek majd a Train Simulator 2012-vel?
Igen! Mindegyik olyan kiegészítő amely a RailSimulator.com-tól lett vásárolva RailWorks-höz vagy RailWorks2-höz a Train Simulator 2012-vel is működni fog. Minden DLC ami eztán jelenik meg szintén kompatibilis lesz a Train Simulator 2012-vel. Tervezzük, hogy a meglévő DLC-ket feljavítjuk, hogy teljesen kihasználják a Train Simulator 2012 tulajdonságait. Ezt a programot a Train Simulator 2012 megjelenése után indítjuk, elsőként a NEC-vel (a most építés alatt lévő amerikai pályával). A DLC-k feljavításának menetrendjét később tesszük közzé.

Lesz többjátékos mód a Train Simulator 2012-ben?
Mielőtt a multiplayer módot a TSX technológiába tudnánk helyezni, készítenünk kell speciális játéktartalmat a multiplayer játékokhoz és ehhez egy hatékony, biztonságos szervert is üzembe kell állítanunk a megfelelő támogatással. Amikor elindítjuk a multiplayert biztosnak kell lennünk abban, hogy az egy lenyűgöző és magával ragadó élményt tud nyújtani biztonságos környezetben.

Lesznek új pályák és járművek a Train Simulator 2012-ben?
Igen! A Train Simulator 2012 magában foglalja majd mindegyik mozdonyt és útvonalat a RailWorks 2-ből, plusz az új EMD F7-es mozdonyt, valamint egy új brit mozdonyt amit hamarosan bemutatunk. Emellett egy csodálatos, az új technológiára teljesen feljavított új pálya is lesz a program tartalma azoknak akik megvásárolják a Train Simulator 2012 Steam Edition-t, míg azok számára akiknek már megvan a RailWorks 2, DLC-ként lesz majd megvásárolható.

Szerkeszthetnek vagy létrehozhatnak-e pályákat a játékosok mint a RailWorks 2-ben?
Igen! A Train Simulator 2012-ben rengeteg fejlesztés lesz amelyek segítik a terepépítést vagy a küldetésszerkesztést. Aki már elkezdte egy pálya építését, annak mindenképpen javasoljuk, hogy készítsen róla biztonsági másolatot mielőtt megjelenne a Train Simulator 2012.

Lesznek kiegészítők (DLC-k) a Train Simulator 2012-höz?
Igen! Lesznek új járművek és pályák amint megjelenik a Train Simulator 2012. Mindegyik optimalizálva lesz az új technológiára.

Mikor látunk videót?
2011. július 21-én.

Mit tegyek most?
Légy izgatott! Ja és fél szemmel nézd mindig a railsimulator.com és trainsimulator2012.com oldalakat! Mindemellett a legjobb mód arra, hogy mindig naprakész legyél az ha csatlakozol a Facebook csoportunkhoz.

Újdonságok:
- többszörös forrású dinamikus fények: utcai fények és fényszórók világíthatják meg a földet és a közeli tereptárgyakat
- megnövel látótávolság és domborzati árnyékok
- csatolt módban közlekedő szerelvényeknél lehetőség lesz különböző típusú vontatásra
- szemcse hatás a mozdony szélvédőjén – pl. esőcseppek
- működő ablaktörlő amelyek letakarítják az esőcseppeket
- látványosabb ég csillagokkal és mozgó felhőkkel
- víz mélységi tulajdonsággal, a közelben lévő tereptárgyakat illetve domborzatot tükrözi majd
- mélységélesség bekapcsolható lesz
- halvány árnéykokkal valós nappali árnyékhatást lehet majd elérni
- a szerelvények sebességkorlátozásai valósan működnek majd
- javított pályaegyenetlenség és vezetőállás kamera mozgás nagyobb sebességnél
- a pályaemelkedéseknél a törést jobban kisimítják
- új felhasználói kezelőfelület és töltőképernyők
- ívtúlemelés

0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5 (0 votes, average: 0.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


10 megjegyzés »

  • avatar
    Ibigoo mondta:

    Alakul, alakul :)

  • avatar
    JZ mondta:

    nocsak belekukkantottak a konkurenciába?

    BVE – esőcseppek törölgetése
    maszyna – különböző típusú távvezérlés (M41 vezérlőkocsi meghülyítése rulz)

  • avatar
    Szthomas mondta:

    Az esőcseppes dolog jó ötlet. A Bus & Cable Car Simulator-nál is kellemes hatást kelt ez az effekt. Ha legalább annyira látványos lesz mint ott akkor nem lesz gond. Az ívtúlemelés is jól hangzik, kíváncsian várom a fejleményeket. Nem tudom észrevettétek-e, de a felső-vezeték rendszer körül már megint sunnyognak. Lehet hogy megint csak az marad ki a fejlesztésből?

  • avatar
    Marcell mondta:

    Maszynában inkább a mozdony hülyül meg! Kiváncsi leszek mit hoznak ki belőle!

  • avatar
    Ibigoo mondta:

    Esetleg végre arra is rájöhetnének, hogyan is működik a PZB :)

  • avatar
    m_anzi16 mondta:

    Már mióta vártam erre, hogy bedőljön a sín, hogy a gyors kanyarokat még gyorsabban be lehessen venni, pl. TesTrak-en majd lehet kísérletezni…

  • avatar
    Bvmot mondta:

    No a grafikai része már tetszik a fényekkel úgy általában. Az ívtúlemelés is végre meglesz. A képek alapján eddig tetszik, az más kérdés hogy a fizikát és a mozgást a vezérlést képekkel nem lehet bemutatni. Azt mondom ez tetszik, de nem vagyok nyugodt még amíg nem látunk valami videót is.

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Nekem úgy tűnik, hogy ismét a nagy patch helyett kapunk egy új programot. Mondjuk engem addig nem zavar ez, amíg ingyen van, ebből a szempontból szimpatikusabb ez a fajta irány annál, mint ami a Trainznél van.
    Trainzről jut eszembe, hogy nem értem miért kell átnevezni a programot Train Simulator 2012-re amikor ott van a Trainz Simulator 12 is már a piacon. Miért nem maradhat meg RailWorks 3-nak, vagy mondjuk RailWorks 2012-nek?

    Esőcseppek kérdéskörben nem igazán értem miért túl bonyolult ezt megvalósítani, a Hard Truck második része óta (én azzal találkoztam először) hiányolom minden ilyen jellegű programból.

    Fizikáról sok szó nem esett, úgyhogy az marad a régiben valószínűleg. Gondolom ha tettek volna bele LZB-t, AFB-t, és minden egyebet, akkor azt is hirdették volna ezerrel a közleményükben.

    Észrevettétek amúgy milyen jól terelik a témát a multiplayer módról? Gondolom megnézik mennyire jön be ez a Trainz esetén, aztán annak függvényében próbálkoznak meg vele. De ez csak egyéni tipp.

    Kinézetre nekem bejönnek az eddig látott képek, nagyon-nagyon sokat hozzá fognak tenni a látványhoz a fények és az árnyékok.

    Alapvetően pozitívan várom a módosításokat.

  • avatar
    m_anzi16 mondta:

    Az AFB-t a GR már megvalósította az ICE1-essel, szerintem egész korrekt lett, bár lusta voltam 5000-et kiadni érte, tehát a Pirate Bay segítségét kértem, aki készséggel állt rendelkezésemre, és megkaparintottam… Én annak örülnék a legjobban (bár ez vonatfüggő), hogyha lehetne a gép computerét tényleg használni, mint Taukon… na az nagy lenne..

  • avatar
    LEVIBOY mondta:

    Ezek nagyon jó hírek! Személy szerint az ívtúlemelésnek és a pályahibák, a sebesség, ill. a vonalvezetés függvényében dinamikusan mozgó vezetőállási kameraállásnak örülök a legjobban (bár ez utóbbit nem biztos, hogy ilyen profin megoldották), mert a szép grafika mellett ez óriásit javíthat a valósághű élmény elérésében.

    Ha a jelzők jelenleg szegényes programozási lehetőségeit jelentősen kibővítenék annyira, hogy a vonatbefolyásolási rendszereket is a valóságnak megfelelően lehessen szimulálni, akkor lenne az RW igazán világbajnok!

    Az mindenesetre jó hír, hogy folyamatos a fejlesztés és egyre jobb lesz a program.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.