Főoldal » Szimulátorok, Virtuális Vasút

Train Simulator 2012: Eső

IST 2011 július 22 13 megjegyzés

1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5 (1 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


13 megjegyzés »

  • avatar
    Marcell mondta:

    :O Asszem össze kell szednem az államat a földről.

  • avatar
    polonic mondta:

    Nagyon jól néz ki.
    Kiváncsi vagyok milyen újítások lesznek még.
    Remélem többszálúsítják is a programot. Aztán a grafikára is kiváncsi leszek.

  • avatar
    btx mondta:

    Most, hogy full screen-ben megnéztem a videót az is látszik, hogy a szerelvény mozog a ramaty állapotban levő pályán. Tetszik :D

  • avatar
    polonic mondta:

    @btx

    Tényleg lehet látni a mozgást. Erre nem is figyeltem.
    Úgy látszik ez nagy volumenű frissítés lesz. És mindez ingyen.

  • avatar
    Pezo1990 mondta:

    ŐŐŐŐŐŐ hát…kicsit én is leültem! Kérdés a gépnek milyennek kell lenni:O:O:OO

  • avatar
    polonic mondta:

    @Pezo1990

    Csak nem lesz brutális gépigénye. Ha többszálúsítják, akkor remélhetőleg jól fog menni.
    Eddig az egyszálú feldolgozás a gyenge pont, azért megy lassabban néhol.

  • avatar
    Pezo1990 mondta:

    @polonic

    Remélem is! Csak ugye hogy állandóan ha csinálnak valamit akkor annak olyan gépigénye van, hogy az nem igaz, látványban ott van nagyon meg minden de fizikában meg sehol sincsenek! És ez a WOS3-ra is igaz! Mert jónak jó meg minden de még mindig nem igazi és úgy gondolom hogy az openBVE még mindig előrébb van mint ezek! Lehet nincs eget verő grafikája de az élvezet az jó!

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Állítólag ez már kihasználja majd a többmagos processzorok erejét.

    @Pezo1990:
    Az openBVE-vel szerintem ne vegyük egy kalap alá a kettőt. Teljesen más a megcélzott közönség, mint az openBVE esetén, de említhetném a Zusit is. Nem gondolnám azt, hogy az openBVE előrébb lenne mint mondjuk a WoS3… Mindegyik proginak megvan a maga előnye és hátránya is.

  • avatar
    Pezo1990 mondta:

    Persze nyilván! Csak azért eléggé gáz, hogy minden egyes alkalomkor annyira harangozzák a dolgokat, de valahogy soha nem sikerül olyanra megcsinálni a szimulátort amilyenre kéne! Jó persze magyarázni könnyű csak azt veszem észre mintha minden évben csak marketing fogás lenne az egész! Mert hallottam egyszer hogy lesz majd rugózás meg ez lesz meg az lesz azt hát valahogy még sem váltak be a dolgok…..

  • avatar
    crash mondta:

    Mac-re mikor lesz?

  • avatar
    galbert mondta:

    Jól néz ki. Azt csak remélni tudom, hogy alagútban, csarnokban nem fog esni az eső… :)

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    @galbert:
    Na azt sokan reméljük. :-)

    &crash:
    Kénytelen leszel Windows-t telepíteni arra a szerencsétlen gépre. :D

  • avatar
    disc mondta:

    Valószínűleg a betöltés külön szálon lesz, így az nem fogja annyira beakasztani a gépet új tile betöltésekor (de így is fogja mert a vinyó az vinyó marad és lassú), ezt előtöltéssel lehetne kiküszöbölni, de azt nem hiszem hogy megcsinálják.
    Viszont az állandó szaggatás tényezőjét, a kirajzolási szálat nem lehet többszálúsítani, mivel ilyet a direcx9-ben nem lehet, csak 11-től. Csak abban lehet reménykedni hogy a modernizálás miatt több dolgot fog a gpu végezni a cpu helyett, és talán emiatt gyorsul, de lehet az eyecandy-val kinullázzák ezt, sőt még lassabb is lesz :)

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.