Főoldal » Modellvasút, Modellvasúti hir

Első kép a Kato Unitrack V16-os szettről

crash 2011 augusztus 2 3 megjegyzés

IST a minap hírt adott a Kato új N-es sínkészletéről, a V16-ról. A mostani post aktualitása, hogy napvilágott láttak képek a szett tartalmáról. Ami különös figyelmet érdemel, hogy nem csak sínmezők vannak az újabb fajtából, hanem felsővezeték-tartó oszlopok is. Ezek konkrétan négy vágány átfedésére szolgálnak – úgy látszik a Kato komolyan gondolja a négyvágányos témát. Egy biztos, nagyon jól fognak kinézni a vonatok a 447mm-es illetve a 480mm-es íven.

A játéklehetőségeket megdobja rendesen a készlet, hiszen a V11 felhasználásával négyvágányos, a V11 és a V14 felhasználásával hatvágányos pálya építhető. Ez utóbbi ne mutassa meg senki IST-nek, mert egyből hatvágányos angol elővárosi szakaszokat kezd el vizionálni :) A viccet félretéve szerintem nem is a V11-es kombináció lesz a legszebb. hanem V12 felhasználásável szép viaduktos pályákat lehet csinálni például dupla nyolcas alakban, ésa külső íveken lehet a V16 elemeit használni. No, majd a MOVIban meglessük :)

Addig tessék a képeket csekkolni.

Képek : KATO

1 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 51 vote, average: 5.00 out of 5 (1 votes, average: 5.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


3 megjegyzés »

  • avatar
    IST mondta:

    Az a 6 vágány még kevés is lenne, ugyanis a V11 és a V14 között van egy lyuk ahova a 348-as ívek férnek, szóval akár gyönyörű 7 vágányos íveket lehetne létrehozni. Na ezt hívják a japán vasútmodellező fórumon slot-car pályának. :-)

    És igen, ha lenne helyem, el tudnám képzelni, hogy hatvágányos elővárosi vasutat építek és nem T-Trak modulokat. :-)

    Köszi a fotót!

  • avatar
    terkoz mondta:

    Van érden egy évek óta üresen álló 4000m-es csarnok!
    Talán a V16-hoz is jó lenne.

  • avatar
    IST mondta:

    Ááá, azt a Vnagyonmagasszámhoz tartsuk meg! :-)

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.