Főoldal » Modellbemutató, Modellvasút, N

Stuka 1:160-ban

IST 2011 október 8 4 megjegyzés

A héten jól meglepett egy e-maillel a cseh Michal Hüber, aki annak idején még a Tátrámat készítette N-es építési nagyságban. A levelében egy videó szerepelt az általa gyártott Stukával, na meg bőszen hangoztatta, hogy a Tátrához képest másik hajtást kapott. Korábban ugyanis a TM-03-as hajtással dolgozott ezen villamosok esetén, de mióta megjelent a Tomytec TR01-es hajtása, váltott arra. Az indokok egyértelműek: vele a villamosokat alacsonyabbra tudja építeni, jobban is néz ki szerinte, valamint a hajtás is jobb, sokkal-sokkal jobb a lassúmenete. Utóbbit a lapozás után látható videón ti is meg tudjátok szemlélni. Vicces, mert amire gondoltam a levelét látva azt ő is hozzátette: elégedett az új hajtással, de a Kato Unitramjával semmi sem vethető össze. Mindenesetre akit érdekelnek a magyar villamosok, az most már ilyet is tud rendelni tőle. Érdemes amúgy a fenti linken szereplő honlapján körülnézni, elég jó kis cuccok vannak ott.

0 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 50 votes, average: 0.00 out of 5 (0 votes, average: 0.00 out of 5)
You need to be a registered member to rate this post.
Loading ... Loading ...


4 megjegyzés »

  • avatar
    Regio mondta:

    Gyönyörű modell,kár,hogy nem H0-s… Megkockáztatom,de szerintm szebb,mint a H0-s WUMM-os UV-k…

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Ugye? Nekem is nagyon tetszik. Ilyenkor mindig csábulok, hogy meg kellene vele csináltatni saját részre a teljes magyar villamosflottát, csak aztán a pénztárcám visszahúz, annak ellenére, hogy nem dolgozik drágán.

  • avatar
    Flöcsy mondta:

    Talán kezdjük a 80-as, 90-es évekkel, és BKV-val. A stuka után a pótkocsis UV-re lehetne talán legegyszerübben rávenni. Hogy megy ez? Valaki megcsináltatja vele a rézmaratást sok pénzért, utána meg már lehet 10 / 40 / 100 euróért rendelni? Na ki lesz az első? :)

    IST, amúgy a Tátra kérő falán vannak ajtók, mint az igazin, vagy csak egyik oldalon, mint a honlap képein? Ott mindegyik egyoldalasnak látszik :(

  • avatar
    IST ( a szerző ) mondta:

    Talán az ebben a bejegyzésben lévő képen látható, hogy természetesen mindkét oldalon vannak ajtók: http://www.vonatmagazin.hu/2010/08/budapesti-tatra-kicsiben/

    Amúgy az első megrendelő is annyit fizet mint a második, harmadik, szóval szerintem nincs különbség ebben a tekintetben. És mintha UV-t már gyártott volna, vagy legalábbis leveleztem vele a témában, hogy más már kért tőle.
    De bármire rá lehet venni ha van hozzá jellegrajz meg néhány fotó. Ahogy kivettem a szavaiból meg ahogy elnézem a honlapját, bármit szívesen megcsinál.

Szólj hozzá!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.